Tuesday, July 31, 2012

DANISH


#1
“Meget hårdt var det for mig at stige ned til dig,
min dyrebare student, for at fortælle dig, at jeg havde stor
glæde af dine tjenester, og til dig siger jeg,
' Min ild vil brænde indtil
Messias kommer', vær stærk og modig
i din tjeneste
Na Nach Nachma Nachman Meuman
og med dette skal jeg afsløre for dig en hemmelighed, som er:
fuldendt og overdådig fra ende til anden (Peh-tzadi-peh-tzadi-yud-kay)
og med stærk tjeneste vil du forstå det, og tegnet er
den 17. Tammuz vil de sige, at du ikke faster”

#2
  1. Brevet fra Himlen
  2. Sangen om indløsning
  3. Den nye sang
  4. Sangen om Venlighed
  5. Sangen som er enkelt – dobbelt – tredobbelt og firedobbelt
  6. Bedstefader Yisrael
7.     Rabbi Yisrael Dov Odesser

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.